חייגו 03-6487887
frame_header

פוטו פריים לעסקים

בית מלאכה לאמנים ועסקים

שירותי מסגור אמנות לתמונות, הדפסה וגרפיקה מתקדמים לעסקים בכל סדר גודל

נדרשים למסגור מקצועי למשרד או ללקוחות שלכם? מעוניינים בשירותי גרפיקה והדפסות איכותית? בית המלאכה פוטו פריים, מציע שירותי מסגור אומנותי לתמונות, תעדות, חולצות, חפצים ובנוסף הדפסות איכותיות וגרפיקה מתקדמים לעסקים בכל סדר גודל

צרו קשר למידע נוסף
התאמת מסגרות לתמונות
הדפסת תמונות בכל קנה מידה
הדפסות סובלימציה על חומרים ומשטחים
גרפיקה ממוחשבת לתמונות
פיתוח תמונות בהדפסה כימית
המרת קלטות לקבצי MP4

? מוכרים תמונות באינטרנט

תנו לנו לעזור לכם, אנחנו נדפיס, נמסגר ונשלח את היצירה ישר ללקוחות שלכם

אנחנו משלימים את השירותים שלכם ונותנים מענה גמיש לצרכים העסקיים שלכם באמצעות מודל ייחודי שפיתחנו עבורכם. שלחו אלינו ישירות את קבצי התמונות או ההדפסים ואנחנו נדפיס, נמסגר ונשלח את היצירה ישירות לכתובת הלקוח שלכם.

1

אתם שולחים אלינו את הקובץ של היצירה

2

אנחנו מדפיסים באיכות

3

אנחנו ממסגרים את היצירה

4

אנחנו שולחים ישירות ללקוח

הניצחון שלכם זה הניצחון שלנו

מטרת העל שלנו היא שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים

שירותינו המקצועיים עומדים בכל תקן ומטרתנו היא לספק לכם – אנשי עסקים ואמנים –מוצרי הדפסה באיכות הגבוהה ביותר ובמועד המתאים. מקצוענים עובדים עם מקצוענים

מחיר שמשתלם לכם

אנחנו שואפים לספק לכם את ההזמנה בזמן הקצר ביותר ובמחיר המשתלם ביותר בשוק וזאת תוך עמידה באמות המידה הגבוהות ביותר והספקת תוצרים באיכות גבוהה המשביחה את ערכה עם השנים.

אספקה מהירה

אנחנו מקבלים הזמנות דחופות "מהיום-למחר" במחירים נגישים ומתגאים באיכות התוצרים שלנו, לכן נשמח להציע לכם את ההצעה הטובה ביותר בשוק –נסו אותנו.

איכות מעל הכל

אנחנו מעריכים איכות, זהו ערך חשוב עבורנו, ולכן אנחנו דבקים בה. האיכות היא המוניטין שלנו, ואנחנו מספקים הזמנות באיכות הדפסה גבוהה בכל פרק זמן ולא מתפשרים עליה גם אם בתמחור נמוך. שירותינו המקצועיים עומדים בכל תקן ומטרתנו היא לספק לכם מוצרים איכותיים בהתאמה לאומנים, לעסקים וליחידים. אנחנו פועלים בצוותי עבודה עתירי ניסיון ופועלים לשמור על איכות המוצר ועל הסביבה.

קידמה

הקידמה מובילה אותנו ומטרתנו היא לספק ללקוחותינו את השירותים המתקדמים והחדשניים ביותר ולכן בחרנו לעבוד עם המדפסות וניירות הצילום המתקדמים בעולם, כך שניתן להפריד ולהעצים כל גוון וגוון בהדפס. נוסף לכך.

שירות

אנחנו דוגלים בשירות כערך עליון והדבר בא לידי ביטוי בקשב הדוק לבקשותיכם והספקת התוצר לשביעות רצונכם באמצעות עבודה עם חומרי גלם משובחים השומרים על תוצרי ההדפסה לאורך זמן ושימוש בטכנולוגיות הדפסה ומסגור מתקדמות.

סביבה

אנחנו בוחרים בשימוש בחומרים נטולי חומצה ששומרים על המסגרת לאורך שנים וידידותיים לסביבה

    מעוניינים לבצע הזמנה מיוחדת או זקוקים לייעוץ?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם
    fmovies,to
    map embed iframe
    חייגו 03-6487887